2010. dec 31.

Traffic club - Mobil szélvédőjavítás segítője

írta: szélvédőjavítás
Traffic club - Mobil szélvédőjavítás segítője

Minden nap kocsiban eltöltök minimum 50 km a szélvédőjavítás kiszáálásos igényeinek teljesítéséhez. Ilyenkor nekem is a sietség, a csúcsforgalom a legnagyobb ellenségem. Van a kocsimban Valentine one detektor, csipog ha baj van, van TMC forgalom figyelő, viszont ezekkel az a baj, hogy nem online, tehát csak akkor szolnak ha már vagy lefotóztak, vagy ha már a csúcsforgalom gócpontjában vagyok. Eredmény fél órás késések.  Traffic club a megoldás minen kollegának! Erre vártam tíz éve, minden egyben. Online látom az iphone vagy az ipad kijelzőjén hogy mikor milyen esemény van egy kör körös zónában. Ha nincs is ott esemény tehát már vége van a karambolnak én személyesen bele tudok avatkozni, és törlési kérelmet tudok adni a servernek. Mindezt teljesen ingyenesen. (internet persze kell) Nekem van egy iphon-om amiben van egy 3 gb no limites net ami wifi hotspotként működik, Ezzel tudom használni a wifi-s Ipadot is. Akinek javítom a szélvédőjét annak meg ingyenesen biztosítom az internetezés lehetőségét ameddig szélvédőt javítok vagy cserélek. Android, Iphone és más okostelefonokon is lehet használni. Buzditanék mindenkit, hogy használja mert erre jó az a mondás mindenki egyért egy mindenkiért....

Szólj hozzá

budapest javítás üveg csere szélvédő készlet autóüveg non stop szélvédőjavítás kőfelverődés szelvedo szélvédő javítás szélvédőabc szelvedojavitas javító szelvedocsere szélvédőcsere autouveg szelvedo javitas szélvédő csere szélvédőavítás szelvedő javítás budapest